Kokonais­valtaista hyvinvointia kaikille odottajille ja äideille

Lempeästi ja turvallisesti tutkittuun tietoon perustuen

Kohti parempaa ja terveempää äitiyttä

KEHO KUNTOON MAMA -valmennusten tavoitteena on edistää ja tukea kaikkien äitien raskaudenaikaista ja synnytyksen jälkeistä hyvinvointia kokonaisvaltaisesti mm. kehonhuollon ja ravitsemuksellisten ohjeiden sekä neuvojen avulla. Tämän mahdollistaa terveydenhuollon ammattilasten suunnittelemat turvalliset ja tehokkaat verkkovalmennukset.

Yli 20 000 hoitokontaktin ja yli 40 000 asiakaskontaktin tuoma varmuus varmistaa sinullekin parhaan mahdollisen tuloksen valmennuksesta ja tavoitteittesi toteutumisesta.

Keho kuntoon MAMA 1-3 -verkkovalmennuksien avulla voit hyvin raskaana, edistät synnytyksen kulkua sekä palaudut nopeammin ja turvallisemmin synnytyksestä. Valmennukset ovat terveydenhuollon ammattilaisten suunnittelemia kokonaisuuksia, jotka ovat rakentuneet aidosta halusta ottaa selville asioista ja auttaa raskaana olevia ja äitejä.

Koska valmennukset pohjautuvat vankkaan fysioterapeuttiseen ja ravitsemukselliseen osaamiseen, valmennuksien avulla tuet ja parannat sekä äidin ja lapsen hyvinvointia raskausaikana ja synnytyksen jälkeen. Näin luot myös pienokaisellesi parhaan mahdollisen kehitys- ja kasvualustan. Lisäät myös omaa jaksamistasi ja energiaasi kiireisessä vauva-arjessa. Sinun ja perheesi parhaaksi!

Edullinen, helppo ja vaivaton vaihtoehto

Kiireisessä vauva-arjessa sinun ei tarvitse enää selata kalenteria, milloin sinulla on aikaa lähteä fyysisesti fysioterapeutin vastaanotolla tekemässä harjoitteita, sillä Keho kuntoon Mama -verkkovalmennuksien harjoitteet on mahdollista tehdä milloin ja missä vain! Et ole sidottu kiinni tiettyyn aikaan tai paikkaan, vaan voit harjoitella aina silloin kun sinulle itsellesi sopii parhaiten. Harjoitukset ovat helppoja ja selkeitä sekä lyhyitä kokonaisuuksia, joita niitäkin voit vielä vaikka ”pausettaa” tilanteesi mukaan. 

Tavoitteena hyvinvoiva keho pitkäaikaisesti

Kukapa odottaja tai äiti ei toivoisi ja haaveilisi hyvinvoivasta kehosta ja nopeasta palautumisesta…Keho kuntoon MAMA -verkkovalmennuksien avulla edellä mainittu on mahdollista. Ja mikä parasta tämä tapahtuu lempeästi ja turvallisesti. Lisäksi saat uskomattoman paljon helposti toteutettavia ja tehokkaita neuvoja ja ohjeita itsehoitoosi ennaltaehkäisevästi tai akuuttiin tilanteeseen. 

Raskausvatsa | Keho kuntoon MAMA -valmennus

Henkilökohtainen konsultaatio­mahdollisuus harjoitteisiin ja/tai tuki- ja liikuntaelin problematiikkaan liittyen

Tämä on ainutlaatuinen mahdollisuus hyödyntää asiantuntijan apu ongelmatilanteissa tai lisätiedon saamiseen henkilökohtaisesti. Jo itsessään tämä voi olla mittaamattoman arvokas, sillä näiden ohjeiden avulla (esim. suoritustekniikan korjaaminen, itsehoito-ohjeet) saatat lievittää tai päästä eroon tai jopa välttää jonkun vaivan, joka muutoin saattaisi kiusata vaikkapa lopun ikää. Tällaista ei edes voi arvioida rahassa!

”Tämä on jo toinen raskaus näillä kehonhuolto- ja harjoitteluohjeilla. Harjoitteet ovat lempeitä ilman rääkkiä ja helppoja toteuttaa. Niiden avulla saan ryhdikkyyttä olemukseeni. En ole saanut neuvolasta varsinaisia liikunta- tai harjoitusohjeita, mutta nyt tämän avulla tiedän, mitä voin turvallisesti tehdä. Uskon, että näiden harjoitteiden avulla olen välttynyt selkävaivoilta. Lisäksi olen oppinut kuuntelemaan paremmin kehoni viestejä rasituksen suhteen. Suosittelen lämpimästi kaikille raskaana oleville!”
Tiina, 34. raskausviikko

” Harjoitteet auttavat suuresti kehon hallinnassa ja ryhdin parantamisessa. Näin tehtynä ja ohjattuna liikkeet tuntuvat turvallisilta tehdä. Uskon myös, että tämä harjoittelu tulee auttamaan tulevassa synnytyksessä.”
Anni, 25. raskausviikko

”Harjoitteet olivat yksinkertaisia ja niitä pystyi tekemään heti synnytyksen jälkeen. Tuntui hyvältä liikkua, kun tiesin, että kaikki liikkeet ovat turvallisia.”
Hanna, 4 viikkoa synnytyksen jälkeen

”Ihana rutiini aloittaa päivä. Lempeillä harjoitteilla saa ihanasti avattua kireitä kohtia hartiaseudulla ja samalla päivä alkaa ryhdikkäämmin. Myös ristiselälle tulevat lempeät liikkeet tuntuvat raskauden tässä vaiheessa taivaalliselta. Tuntuu, että vauvalle tulee lantioon lisää tilaa!”
Minttu, 35. raskausviikko

”Ohjelma oli sopivan pituinen, ohjeet olivat selkeät, ääni kuului hyvin ja kuva oli hyvä. Liikkeet olivat helppoja tehdä, mutta tuntuivat silti tehokkailta. Lapatukiliikkeet tuntuivat yllättävän tehokkailta ja tarpeellisilta, koska itselläni on lapojen välissä vähän jumeja. Kyljellään tehtävissä liikkeissä oikean linjauksen hakeminen oli vähän epävarmaa, mutta sain liikkeet kuitenkin tuntumaan hyvin siellä missä pitikin. Ei ollut mitään liikettä, missä olisi tullut epämukava olo. Uskon, että jos ohjelmaa tekee säännöllisesti, siitä on paljonkin apua loppuraskauden vointiin.”
Susanna, 30. raskausviikko

Verkkovalmennuksilla on 100% tyytyväisyystakuu!

Olemme varmoja siitä, että tulet olemaan tyytyväinen valmennustemme sisältöön. Tämän vuoksi haluamme tehdä päätöksen tekemisestä mahdollisimman helppoa.

Jos et ole tyytyväinen valmennukseen, saat rahasi takaisin. Takuu on voimassa 30 päivää valmennuksen ostamisesta.

Takuu ei koske liikuntaeduilla maksettuja valmennuksia.